14/05/2024

Op 2 maart verkochten leden van de Lions Club Zuid-Oost Veluwe en Brummen tulpen voor het goede doel.

Er was een gretige afname van deze mooie voorjaarsbloemen voor de koper zelf of om een ander mee te verblijden. Veel mensen liepen warm om een bosje tulpen te kopen of een donatie te geven om daarmee de goede doelen, De Kiboe in Eerbeek en Park ’t Goor in Brummen, te ondersteunen. In totaal is er 1.000 euro aan bosjes tulpen verkocht. In de afgelopen weken werden de cheques uitgereikt met voor ieder 500,-- om te besteden aan de dieren in de parken.

Beide Lions Clubs zijn voornemens volgend jaar wederom zo’n mooie tulpenactie te organiseren voor het goede doel.

Op de foto: Mark Boersma namens De Kiboe (links) en Peter de Wild namens Lions club Zuid-Oost Veluwe