16/02/2023

Dankzij de gulle donatie van Douwe Egberts koffiepunten door de klanten van Jumbo Brummen, Primera Bosman Brummen, Spar Loenen, Jumbo Eerbeek, Plus van Tetering Eerbeek en Jumbo Dieren hebben wij ruim 499.000 ingezameld. Deze punten hebben wij ingewisseld bij Douwe Egberts. Hiervoor kregen wij maar liefst 843 pakken koffie die wij schenken aan Voedselbank Zutphen. Dit vertegenwoordigt een winkelwaarde van ruim 3000 euro. Wij zijn iedereen die aan deze actie in december heeft meegewerkt super dankbaar! Blijf sparen want in december herhalen wij deze mooie actie!

Deze koffiepunten actie wordt landelijk door veel Lions Clubs uitgevoerd. De Voedselbank ontvangt het enorme aantal van 210.000 pakken DE koffie!!!